Sunday, March 4, 2007

Takk for tilliten!!

Jeg vil rette en stor takk til nominasjonskomiteen til Hamar SV, og takker og bukker for den tilliten dere har vist meg. Nå gjenstår nominasjonsmøtet 20. mars, for å se om nominasjonskomiteen er på linje med medlemmene i Hamar SV. Dette er spennende! Les nominasjonskomiteens innstilling her

Det er stort å kanskje kunne være første kvinne på topp for Hamar SV på lang, lang tid. Ikke er jeg gammel heller, - og i tillegg er jeg nå innflytter også.

Nå gjelder det bare å vise dere, alle medlemmene til Hamar SV og SV-velgerne i Hamar at jeg er tilliten verdig.

4 comments:

Anonymous said...

Kjempebra! Stå på, Frøydis!Hilsen Marit

Anonymous said...

Gratulerer så mye! Dette blir meget bra!

Linda said...

Gratulerer, du fortjenter det så sinnsykt mye!

Anonymous said...

Gratulerer! Du fortjener dette altså!
Linn-Marie