Sunday, April 15, 2007

Sykkeltur?

Jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg hadde gjort noen sprø ting i påsken, og at jeg skulle komme tilbake til det seinere. Her kommer det.

Jeg har bestemt meg for å bli med og sykle tidenes første jenteritt i Norge. Det går av stabelen 23. juni, og er en del av den store styrkeprøven.

Det var vel mest på spøk at en annen ordførerkandidat for SV, i hjemkommunen min Stange, og jeg snakka om det, men det fikk vann på mølla, og nå har vi fått med oss ordførerkandidaten i Trysil også, samt noen andre listetopper.

Ser ut til at Hedmark SV kan stille lag med minst tre ordførerkandidater. - Noen fler som vil bli med?

4 comments:

Anonymous said...

Jepp. Jeg planlegger å kjøre forbi dere på E6 med cruise-kontrollen innstilt på 80 km/t. Rekker middagsbesøk i Oslo før jeg møter dere på oppoverturen igjen.

God Tur.

Anonymous said...

Sykling er bedre enn wretsling, - men kan ikke måle seg med flyging...

Frøydis said...

Og hvem er det som flyr?

Anonymous said...

Itte flyr, men flyg - og det er det Aksel som gjør,eller i alle fall prater om.

Men når jeg blir eldre skal jeg sykle...