Monday, October 1, 2007

Fordeler

Hva gjør du når en gammel mann med turban reiser seg for deg på undergrunnsbanen i London? Først ble jeg sjølsagt paff og litt satt ut, men kom på at det måtte være fordi magen min nå begynner å bli så stor at folk ser jeg har tatt Hamars fødselsunderskudd på alvor. Så jeg takket, satte meg og var glad for å stå som sild i tønne lenger enn nødvendig.
Var også så heldig at jeg ble vinka gjennom køen ned til undergrunnsbanen, for å slippe å stå unødvendig lenge å vente på å komme gjennom billettkontrollmaskinene.
Dette kom som bonus for en ellers flott London-helg. - Takk londonesere!

3 comments:

Anonymous said...

Men veier det opp for at du ikke kunne smake øl i bryggerikjelleren?

Frøydis said...

Nei!
Nedtur at det var så utrolig mye mer prøvesmaking i London enn på de bryggeriomvisningene jeg har vært på før (hhv 0 og 1/2 glass) og 8 i London....

Anonymous said...

han trodde sikkert det var en bombe og ville komme seg lengst unna.